PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bu Akşam Dem Tv'deyiz


Ceyhun
27.02.2008, 13:32
Bir aksilik olmazsa, bu akşam 22:00'da Dem Tv'de gazeteci/yazar Hakan Gülseven ve tiyatrocu Serhat Özcan'ın hazırlayıp sunduğu Kırmızı Kart programına konuk olacağız. İşin açığı programda ne konuşulacağını pek bilmiyorum ama ilgilenen arkadaşlarımız izleyebilir.

Haber:

[Only Registered Users Can See Links]
27.02.2008 07:26:51
Dem Tv'de yayınlanan Kırmızı Kart programının bu haftaki konukları Renkhaber yazarları Ceyhun Günal ve Ali Ersin Kelleci.

Kırmızı Kart programı saat 22.30'da Dem Tv ekranlarından canlı olarak yayınlanıyor. Programı LeMan dergisi yazarı ve RED dergisi genel yayın yönetmeni Hakan Gülseven, tiyatrocu Serhat Özcan'la birlikte hazırlıyor. Programın 27 Şubat'ta (bugün) konukları Renkhaber yayın kurulu üyeleri Ceyhun Günal ve Ali Ersin Kelleci.

Dem Tv, Türksat 1C uydusundan 11996 V (Dikey), 26.000 SR, 5/6 FEC frekans bilgileriyle yayın yapıyor.

Renkhaber / Türkülerin Sesi Radyosu

[Only Registered Users Can See Links]

zeliş
27.02.2008, 14:03
Saat 22:30 da sizi izliyor olacağım...:)

İyi yayınlar...

bykuş
27.02.2008, 14:13
internet üzerinden izleme imkanımız varsa bende izliyo olacağım...

Ceyhun
27.02.2008, 15:30
internet üzerinden izleme imkanımız varsa bende izliyo olacağım...

Şimdi baktım, sanırım yok.

mamican
27.02.2008, 15:54
iyii yayınlar. ben seyredemeyeceğim ama eminim bir çok aw üyesi seyreder sizleri... başarılar dilerim gerçi ne konusacağınız bil belli değilmiş :)

yoldaş06
27.02.2008, 16:12
hadi bide çalışmadığın konulardan sorular çıkarsa ne olacak :) başarılar dilerim iyi yayınlar

moycan
27.02.2008, 17:37
iyi yayınlar

RespectAndPeace!
27.02.2008, 18:09
İyi yayınlar başarılar diliyorum :) ;)

hasanhüseyin
27.02.2008, 18:12
bende izliycem mutlaka

ceritlı
27.02.2008, 18:39
iyi yayınlar başarılar canlar izliyoruz

hakikat
27.02.2008, 19:29
İyi yayınlar. Uydu sistemim olmadığı için izleyemeyeceğim ama başarılar dilerim.

**Yorum**
27.02.2008, 21:34
Dostlar

Uydusu olan canlar ın dikkatine. Benim tv de 3 adet Dem tv var. Bunlardan ikisi değişik programlar veriyor.Yukarıda verilen frekansları girdim ve düxeldi şimdi. Demem o ki yanlış Dem tv ye takılıp kalmayın:D Bir tanesi sohbet kanalı gibi epey takıldım ama anladımki bu Dem bizim Dem değil:D:D:D


Programı artık her hafta izlerim bir aksilik olmazsa.

taja_naz
27.02.2008, 21:47
İyi yayınlar canlar.İzleyemeyecegim ama kalbim sizlerle olacak.

**Yorum**
27.02.2008, 22:40
Program başladı :)

_Hayat
28.02.2008, 00:37
program halen suruyor ben birazcik izleyebildim,malum sinavlar var.:( :( ama program guzel gidiyor''muro''diye bi karakter tanimis oldum:p simdiden tebrikler arkadaslar:ok:

zeliş
28.02.2008, 00:54
Program devam ediyor ama benim uydu gitti cısırtılı yayın yapıyor 12:05 itibariyle izlemeyi bıraktım..

Çok güzel bir programdı..Ceyhun ve Ali Ersin Kelleci'yi da tanımış oldum bu vesileyle...Sizleri kutluyor, gurur duyuyorum ve devamını diliyorum...

**Yorum**
28.02.2008, 01:17
Program hala devam ediyor... Çok keyifli bir program oluyor . Artık çarşamba ları bu programa ayıracağım:)

Ceyhun
28.02.2008, 03:13
Destekleyen arkadaşlara teşekkürler. Çok "girişken" bir görüntü çizmedik. Ama Hakan ve Serhat abilerimiz gibi önemli isimlerin arasında, lafa dalmak hoş olmazdı :p Keyifle dinledik. Çok neşeli insanlar. Programdaki görüntü sadece yüzeysel. Normalde daha da neşeliler :) Dem Tv ekibi de çok sıcak. Daha önce de tv'lere uğramıştım ama buradaki ortam ve sohbet gerçekten iyiydi. Aralarda da çok eğlendik. Aslında biz "ampül" kampanyasıyla ilgili konuşup çıkacaktık. Ama kaldık. Gayet keyifliydi. İzleyen arkadaşlara teşekkürler. Hakan Gülseven abimiz Aleviweb'i zaten biliyor ama Serhat Özcan (Tirbüşon :)) abimizin Aleviweb üyelerine selamlarını getirdim. Çok ilgilendi. Adresleri not aldı. Bütün üyeleri de tebrik etti.

AEK
28.02.2008, 03:45
Her şey çok tatlıydı, güzeldi, yüreğimin telleri titredi. Aşka geldim baba ben ..:) (Smiley is here)
Program başlamadan saatler evvel televizyona dalmak; oradaki candan, harbiden samimi insanlarla halvet olmak muazzam güzeldi. Bir de beynimizin içindeki uydunun frekansları tutunca iyi oldu.
İlk başta yeni gelinlik kız gibi utana sıkıla başlayan tanışma seansları, zaman içerisinde kendini hoyratça bir rahatlığa bıraktı. :)
Hakan abinin önüne gelene, "Ahanda bakın, bizim AEK" minvalinde naçizane tanıştırmaları yanaklarımı kırmızıya kestirdi. :) Şaka tabii ki, gayet sakin bir şekilde her bireyle 'memnun oldum'a girdik samimi biçimde.
Ceyhun benden birkaç saat sonra geldi kanala. Gelişi de efsaneydi. Yolu kaybetmiş, Yenibosna Cemevi güzergahında öylece kalakalmış. Karanlıkta sağ salim birbirimizi bulduk ama sonunda.
Daha sonra beraber tekrar girdik televizyona. Bu sefer Ceyhun tanışma seansına girdi. O esnada Hakan ve Serhat abi ile tatlı tatlı muhabbet ettik. Serhat abi sanatını icra ederken karşılaştığı ilginç anılarını paylaştı bizle. Güldük, yarıldık, koptuk derken ben midemi tutuyordum en son. Ceyhun da baktım yerlerde sürünüyor. "Hayrola Cey, tür mü değiştirdin?" diye soracak oldum; ama sormaya derman bile bulamadım. O derece 'yaran bir diyalog' oldu Serhat abinin bizle ettiği kelamlar.
Efendime söyleyeyim, tabii çay falan da içiyoruz o arada. Bir ara fotoğraf çekimi de yaptım bizzat bendeniz. Fotoğrafa merak saldım da, her yerde uygulama yapıyorum. Burada da paylaşabiliriz sonra bunları. Ceyhun efendinin de en şuh pozlarını flaşıma yakaladım, gayet iyi oldu.
Böyle böyle derken, "e haydi programa girme vakti gelinmiştir" dendi. İlk vtr girene kadar biz stüdyoda bekledik, izliyorduk öyle. Vtr girdikten sonra masaya geçtik. Muhabbet başladı sonra ampul patlatma, AKP, Çamuroğlu, Alevi açılımı çizgisinde ve biraz laf ettik. Sonra baktım, Hakan ve Serhat abi sohbeti kendi aralarında alıp Fizan'a götürdüler. :) Ben o arada dumur olmuş kendime gelmeye çalışıyordum :) Aslında aynı dergilerde çalıştığımız için, her ikisinin de söyleyecek çok şeyleri olduğunu biliyordum. Hatta, Serhat abinin yanlış hatırlamıyorsam "Sustuklarımı biriktirdiklerim" isimli bir kitabı var, gayet iyi, okumanızı salık veririm. Yani gayet normal orada konuşmaları sevgili arkadaşlar. Yine de biz arada patakladık kendilerini. "Ulen biz konuşacaktık, siz niye girdiniz" araya diye pata küte daldık :)
Serhat ve Hakan abi gayet tatlı, sevilesi kişilikler ve bu memlekette cidden söyleyecek şeyleri olan isimler olarak saygıyla eğildik önlerinde.
İyiydi iyiydi. Sağolsunlar aldılar o güzel programa biz iki vatandaşı. Alevionline, Aleviweb, Renkhaber, Türkülerin Sesi reklamı da yapmış olduk mütevazi bir biçimde.
E sizi de artık RED ve Yeni Harman okurken görmek isteriz. Çok şey istemiyorum herhalde :)
Anlatacaklarımız var :)
Selamlar, saygılar...
Bu arada program da gayet iyi ha. Taş gibi vallahi. Programda Serhat abinin sık sık taklidini yaptığı kızlar gibi: "Ayy çok tatlı matrak bişey bu yaa, vooov..."
AEK

bağdat kafe
28.02.2008, 03:52
E sizi de artık RED ve Yeni Harman okurken görmek isteriz. Çok şey istemiyorum herhalde :)




Biz bu çarkı Türkçe, Kürtçe, Arapça, Farsça REDDEDİYORUZ! :)


Ve, 'KIZIL' rengi seviyoruz!

AEK
28.02.2008, 03:53
Biz bu çarkı Türkçe, Kürtçe, Arapça, Farsça REDDEDİYORUZ! :)


Ve, 'KIZIL' rengi seviyoruz!
Sesimize anında kulak veren bir REDci işte. Eyvallahlar olsun.
Neyse, mevzuu dergilere kaydırmayalım biz yine de :p
KIRMIZI KART!

yoldaş06
28.02.2008, 10:05
yüreginize sağlık :) ben seyredemedim ama seyreden ardadaşlarım zevkle izlemişler işallah başka tv yayınlarında da görmek isteriz seni :)

**Yorum**
28.02.2008, 10:54
Gerçekten de uykusuz kaldığıma değdi. Çok güzel bir program oldu. artık takipçi olacağım. Ceyhun ve Ali Ersin i 23 Nisanda abilerin koltuğunda görecekmişiz haberiniz olsun:D Ben gece nin yarısına kadar izledim ve mail de attım. Yalnız mailimi okuduklarrında Ceyhun ve Ali çıkmışlardı programdan. Mailimin yarısını okudu:D Sakıncalı buldu belkide.

Başarılı ve çizgisi güzel bir program olmuş. Dem tv yi kutluyorum bu güzel yayınlara destek verdiği için.

İlginç bir not:D Program öyle samimiydiki inanmayacaksınız canlı yayında çay bile geldi hemde iki kez. Ne güzel sıcak bir ortam oluştu. Tek olumsuzluk telefonla bağlanan bi,r izleyicinin cümlesinin sonunda kullandığı uygunsuz kelime oldu. Ama programın neşiesini bozamadı. Bir süğrü telefon bağlantısı oldu gerçekten yeni bir prıgram için çok başarılılar. Yurt içi ve yurt dışı katılım çok fazla. Şiddetle tavsiye ediyorum.


Aleviweb ve Alevionline ın da çok güzel bir reklamı oldu. Bu arada sevgili Türbişon (Serhat Özcan) abi yakında üye olacak gibi duruyordu. Aramızda her an görebiliriz. ona göre..Serhat abi gelirsen çok memnun oluruz.


Sevgili Ali Ersin

Çok güzel espriler yaptın:D Senin yazılarını da takip eden bir okurun olarak bir sıkıntımı dile getirmek istiyorum. Adana dayım ve bana yakın gazete bayilerinde sizin Red ve Harman dergilerini bulamıyorum. 10 km yol gitmek durunmundayım dergileri almak için:D Bu konuda ne yapabilirim. Eşime dostuma öneriyorum dergilerinizi çok başarılısınız . Durmak yok yola devam:D

ceritlı
28.02.2008, 12:17
çok güzel bir pırogırem güzel açıklamalarından dolayı canları kutluyorum saygılarımı sunuyorum

AEK
28.02.2008, 18:47
Gerçekten de uykusuz kaldığıma değdi. Çok güzel bir program oldu. artık takipçi olacağım. Ceyhun ve Ali Ersin i 23 Nisanda abilerin koltuğunda görecekmişiz haberiniz olsun:D Ben gece nin yarısına kadar izledim ve mail de attım. Yalnız mailimi okuduklarrında Ceyhun ve Ali çıkmışlardı programdan. Mailimin yarısını okudu:D Sakıncalı buldu belkide.

Başarılı ve çizgisi güzel bir program olmuş. Dem tv yi kutluyorum bu güzel yayınlara destek verdiği için.

İlginç bir not:D Program öyle samimiydiki inanmayacaksınız canlı yayında çay bile geldi hemde iki kez. Ne güzel sıcak bir ortam oluştu. Tek olumsuzluk telefonla bağlanan bi,r izleyicinin cümlesinin sonunda kullandığı uygunsuz kelime oldu. Ama programın neşiesini bozamadı. Bir süğrü telefon bağlantısı oldu gerçekten yeni bir prıgram için çok başarılılar. Yurt içi ve yurt dışı katılım çok fazla. Şiddetle tavsiye ediyorum.


Aleviweb ve Alevionline ın da çok güzel bir reklamı oldu. Bu arada sevgili Türbişon (Serhat Özcan) abi yakında üye olacak gibi duruyordu. Aramızda her an görebiliriz. ona göre..Serhat abi gelirsen çok memnun oluruz.


Sevgili Ali Ersin

Çok güzel espriler yaptın:D Senin yazılarını da takip eden bir okurun olarak bir sıkıntımı dile getirmek istiyorum. Adana dayım ve bana yakın gazete bayilerinde sizin Red ve Harman dergilerini bulamıyorum. 10 km yol gitmek durunmundayım dergileri almak için:D Bu konuda ne yapabilirim. Eşime dostuma öneriyorum dergilerinizi çok başarılısınız . Durmak yok yola devam:D

Eyvallah, sağolasın.
Mesajın okunduğunda evdeydim ben. 'Ali Deniz Adana' dedi. Sanki stüdyodan birinin devamını getirip: "Emir ve görüşlerinize hazırım komutanım" diyeceğini düşündüm.
Oturduğun ilçeyi, oradaki bayiilerin isimlerini bana öm yoluyla bildirirsen bir hal çaresine bakarız. Tekrar teşekkürler, selamlar.

mertalikumcu
28.02.2008, 20:04
Sevgili Ali Ersin

Çok güzel espriler yaptın
:D internet mecrası :D

tebrikler sevgili dostlar.çok iyi bir program oldu.

Murat2
26.03.2008, 13:22
iyi yayınlar başarılar

**Yorum**
26.03.2008, 17:24
Eyvallah, sağolasın.
Mesajın okunduğunda evdeydim ben. 'Ali Deniz Adana' dedi. Sanki stüdyodan birinin devamını getirip: "Emir ve görüşlerinize hazırım komutanım" diyeceğini düşündüm.
Oturduğun ilçeyi, oradaki bayiilerin isimlerini bana öm yoluyla bildirirsen bir hal çaresine bakarız. Tekrar teşekkürler, selamlar.
Dergi problemini çözdük Ali can. Buradaki bayiye istettirdim geliyor artık.


Bu haftaki Tekele karşı 19 yanınevi biraraya geldi isimli yazında değindiği konu gerçekten tam isabet olmuş. Zaten amaç bağımsız yayınların gücünü bitirmek ve önlerinde engel oluşturmak.


Arkadaşlar Yeni Harman dergisinin bu haftaaki sayısında özellikle 38 sayfadaki bu yazıyı okumanızı tavsiye ederim. Dergi genel olarak çok güzel hazırlanmış gerçekten bağımsız bir yayın Emeklerine sağlık başarılar dilerim.

yoldaş06
26.03.2008, 17:40
yayınlarınızda başarılarınızın devamı dilerim...