Go Back   Aleviweb.com - Alevi Alevilik ve Aleviler Forumu > Forumları ara

Toplam 373 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Arama işlemi Toplam 0,03 Saniye sürmüştür.
Arama: Mesajları bulunan üye: $IL@
Forum: Forum Oyunları 13.04.2007, 00:22
Cevaplar: 1.442
Görüntüleme: 85.834
Konuyu Başlatan $IL@
görevli olalı 2 ay geçmedden banlamışınız.Çok...

görevli olalı 2 ay geçmedden banlamışınız.Çok Ayıp! (gorewli banlanıyo mu yaw?!)
Forum: Forum Oyunları 13.04.2007, 00:18
Cevaplar: 1.567
Görüntüleme: 102.160
Konuyu Başlatan $IL@
ya ufaklık diil!!!bi sen bi pitbull!!!offf.yaş 11...

ya ufaklık diil!!!bi sen bi pitbull!!!offf.yaş 11 değil 12 burda öyle yazıo ayrıca.

o ailemizden...
Forum: Açık Meydan 13.04.2007, 00:16
Cevaplar: 14
Görüntüleme: 1.820
Konuyu Başlatan $IL@
mutluyum yılsonuna (her zamanki gibi başlarında...

mutluyum yılsonuna (her zamanki gibi başlarında bn varım) dans hazırlıyoruz!
mutsuzum ya bi aksilik çıkarsa!
Forum: Forum Oyunları 13.04.2007, 00:03
Cevaplar: 1.567
Görüntüleme: 102.160
Konuyu Başlatan $IL@
bnm yeni katıldığım ailemizden =) iyi birine...

bnm yeni katıldığım ailemizden =)
iyi birine benziyo.forumun her yerinde var!
Forum: Forum Oyunları 13.04.2007, 00:00
Cevaplar: 571
Görüntüleme: 43.414
Konuyu Başlatan $IL@
avatr:3 hiç bii göremedim :S imza:8

avatr:3 hiç bii göremedim :S
imza:8
Forum: Mizah, Komiklikler, Eğlence 12.04.2007, 23:52
Cevaplar: 6
Görüntüleme: 907
Konuyu Başlatan $IL@
çok tşk...

çok tşk...
Forum: Mizah, Komiklikler, Eğlence 12.04.2007, 23:48
Cevaplar: 9
Görüntüleme: 1.031
Konuyu Başlatan $IL@
tam süper!çok tşk paylaşımıniçin.emeğinen...

tam süper!çok tşk paylaşımıniçin.emeğinen sağlıkkk!!!
Forum: Tanışalım 11.04.2007, 18:08
Cevaplar: 135
Görüntüleme: 11.415
Konuyu Başlatan $IL@
yanıt:açık meydan we Mizah, Komiklikler,...

yanıt:açık meydan we Mizah, Komiklikler, Eğlence...
soru:en sevdiğin renk???
Forum: Görüntü ve Ses 11.04.2007, 18:07
Cevaplar: 11
Görüntüleme: 2.815
Konuyu Başlatan $IL@
kesinlikle katılıyorum.eurovision'a katılsak ilk...

kesinlikle katılıyorum.eurovision'a katılsak ilk 3teyiz kesin.İnsanlar izlerken gülme krizine girer.tüm dünya onun şebelek ve ..... olduğu anlar. (pardonnn ajdara göre insanlar ajdarı sewiyooo)
Forum: Mizah, Komiklikler, Eğlence 11.04.2007, 18:05
Cevaplar: 5
Görüntüleme: 938
Konuyu Başlatan $IL@
ne demek! görevimiss...

ne demek! görevimiss...
Forum: Kozalak Aile Çay Bahçesi 11.04.2007, 18:02
Cevaplar: 31
Görüntüleme: 6.039
Konuyu Başlatan $IL@
kozalakmen abi neden böle geleübülür saydıydım...

kozalakmen abi neden böle geleübülür saydıydım ettiydim gibi garip garip konuşyon yaw!?
Forum: Mizah, Komiklikler, Eğlence 11.04.2007, 18:00
Cevaplar: 5
Görüntüleme: 809
Konuyu Başlatan $IL@
çok güzel.emeğine sağlık!

çok güzel.emeğine sağlık!
Forum: Tanışalım 11.04.2007, 17:48
Cevaplar: 22
Görüntüleme: 1.975
Konuyu Başlatan $IL@
aw'ye hoşgeldin can!

aw'ye hoşgeldin can!
Forum: Kozalak Aile Çay Bahçesi 11.04.2007, 17:47
Cevaplar: 17
Görüntüleme: 2.871
Konuyu Başlatan $IL@
terbüyesüzlük nerde yapmışuk? nerede yan gözle...

terbüyesüzlük nerde yapmışuk?
nerede yan gözle bakmişuk?
kozalakmen kadirist
anti feminist karuşuk
Forum: Kozalak Aile Çay Bahçesi 11.04.2007, 17:44
Cevaplar: 1
Görüntüleme: 1.726
Konuyu Başlatan $IL@
bu konuyu bende açmıştım ! :s

bu konuyu bende açmıştım ! :s
Forum: Tanışalım 11.04.2007, 17:39
Cevaplar: 12
Görüntüleme: 1.253
Konuyu Başlatan $IL@
hoşgeldin can!

hoşgeldin can!
Forum: Açık Meydan 11.04.2007, 17:25
Cevaplar: 2
Görüntüleme: 1.109
Konuyu Başlatan $IL@
çok Tşk....

çok Tşk....
Forum: Forum Oyunları 11.04.2007, 17:22
Cevaplar: 1.442
Görüntüleme: 85.834
Konuyu Başlatan $IL@
BöYlE bİr FeMiNiSt BaNlaNıR mI???

BöYlE bİr FeMiNiSt BaNlaNıR mI???
Forum: Mizah, Komiklikler, Eğlence 11.04.2007, 17:20
Cevaplar: 10
Görüntüleme: 5.235
Konuyu Başlatan $IL@
biliyodum tşk...

biliyodum tşk...
Forum: Mizah, Komiklikler, Eğlence 11.04.2007, 17:17
Cevaplar: 7
Görüntüleme: 940
Konuyu Başlatan $IL@
paylaşımın için saol...

paylaşımın için saol...
Forum: Mizah, Komiklikler, Eğlence 10.04.2007, 17:32
Cevaplar: 7
Görüntüleme: 935
Konuyu Başlatan $IL@
biliyodum tşk...

biliyodum tşk...
Forum: Mizah, Komiklikler, Eğlence 10.04.2007, 17:24
Cevaplar: 22
Görüntüleme: 2.265
Konuyu Başlatan $IL@
Cool KESİNLİKLE KATILIYORUM! bu arada Sioux35...

KESİNLİKLE KATILIYORUM!


bu arada Sioux35 can sadece makarnayı mı güzel yapon???

serhan can beceriksiz kızlar toplanmış diyosun.beceriksiz olsak bu kadar üzerine gitmeyiz! ben bu yaşımda nası...
Forum: Resimler 10.04.2007, 17:16
Cevaplar: 17
Görüntüleme: 2.000
Konuyu Başlatan $IL@
"takiyeyle bağlan hayataaa"

"takiyeyle bağlan hayataaa"
Forum: Resimler 10.04.2007, 17:07
Cevaplar: 6
Görüntüleme: 796
Konuyu Başlatan $IL@
son resmi görmüştüm.korkunç!bnm kaç yerde...

son resmi görmüştüm.korkunç!bnm kaç yerde adminliğim var hiç böle olmadım =)))
Forum: Resimler 10.04.2007, 16:55
Cevaplar: 8
Görüntüleme: 1.040
Konuyu Başlatan $IL@
sondaki resme bayıldım :)

sondaki resme bayıldım :)
Toplam 373 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor

 
Hizli Erisim

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:03.


Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Yazılan yazılar ve yayınlanan resimlerin tüm hakları yazan kişiye aittir. Site hakları Aleviweb.com adına saklıdır.

Yandex.Metrica