Go Back   Aleviweb.com - Alevi Alevilik ve Aleviler Forumu > Forumları ara

Toplam 56 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Arama işlemi Toplam 0,01 Saniye sürmüştür.
Arama: Mesajları bulunan üye: Lavin
Forum: Ben Kimim? 17.12.2016, 17:25
Cevaplar: 7
Görüntüleme: 4.053
Konuyu Başlatan Lavin
Merhaba

Merhaba
Forum: Siyaset/Politika 21.03.2009, 21:35
Cevaplar: 1
Görüntüleme: 1.049
Konuyu Başlatan Lavin
Iran da yeni yil 1388

Iran da yeni yil 1388
Forum: Forum Oyunları 18.03.2009, 22:04
Cevaplar: 100
Görüntüleme: 9.342
Konuyu Başlatan Lavin
Madagaskar da ki Alex :)

Madagaskar da ki Alex :)
Forum: Duyurular 15.03.2009, 15:36
Cevaplar: 49
Görüntüleme: 7.144
Konuyu Başlatan Lavin
Iyi eglenceler sizlere. Serpil bilardoyu iki...

Iyi eglenceler sizlere. Serpil bilardoyu iki kisilik oynacaksin unutma:)
Forum: Forum Oyunları 14.03.2009, 21:55
Cevaplar: 348
Görüntüleme: 23.225
Konuyu Başlatan Lavin
Tesekkur ederim actim zaten ben de simit ve...

Tesekkur ederim actim zaten

ben de simit ve cay ismarliyorum
Forum: Forum Oyunları 14.03.2009, 19:25
Cevaplar: 22
Görüntüleme: 4.448
Konuyu Başlatan Lavin
hayir, dizi izlemiyorum elveda rumeli

hayir, dizi izlemiyorum

elveda rumeli
Forum: Alevi Araştırmaları 13.03.2009, 16:33
Cevaplar: 27
Görüntüleme: 5.202
Konuyu Başlatan Lavin
Iranda 1388 yilina girecekler nevruzda

Iranda 1388 yilina girecekler nevruzda
Forum: Alevionline 13.03.2009, 01:52
Cevaplar: 9
Görüntüleme: 3.146
Konuyu Başlatan Lavin
Basarilar dilerim

Basarilar dilerim
Forum: Sağlık 03.03.2009, 21:10
Cevaplar: 9
Görüntüleme: 2.780
Konuyu Başlatan Lavin
yeni bi ilac cikmis Champix adinda tiryakiler...

yeni bi ilac cikmis Champix adinda tiryakiler icin ama receteyle veriliyor
Forum: Sağlık 03.03.2009, 20:44
Cevaplar: 9
Görüntüleme: 2.780
Konuyu Başlatan Lavin
Bence de sigarayi birakmak isteyen kisi, önce...

Bence de sigarayi birakmak isteyen kisi, önce azalticam sonra birakacam dememeli birden birakmali.
Forum: Duyurular 12.02.2009, 16:38
Cevaplar: 21
Görüntüleme: 4.005
Konuyu Başlatan Lavin
Ben bu özru kabul etmiyorum. Madem forum buyuk...

Ben bu özru kabul etmiyorum. Madem forum buyuk bir aile, o zaman herkes kendince bir yardimda bulunabilir.
Forum: Mizah, Komiklikler, Eğlence 09.02.2009, 16:43
Cevaplar: 19
Görüntüleme: 2.321
Konuyu Başlatan Lavin
Ben "sira var" derdim :)

Ben "sira var" derdim :)
Forum: Güncel Olaylar/Haberler 09.02.2009, 16:41
Cevaplar: 1
Görüntüleme: 610
Konuyu Başlatan Lavin
film gibi....tuylerim diken diken oldu, brrrrr..

film gibi....tuylerim diken diken oldu, brrrrr..
Forum: Aleviweb Konukları 03.02.2009, 18:06
Cevaplar: 34
Görüntüleme: 7.005
Konuyu Başlatan Lavin
Merhaba Abla Ben de ögretmenligi neden...

Merhaba Abla

Ben de ögretmenligi neden biraktigini merak etmistim ama Dilek zaten sormus.

Sevgiler
Forum: Kozalak Aile Çay Bahçesi 02.02.2009, 21:19
Cevaplar: 20
Görüntüleme: 6.918
Konuyu Başlatan Lavin
sohbeti hos:)

sohbeti hos:)
Forum: Alevionline 01.02.2009, 13:13
Cevaplar: 5
Görüntüleme: 2.321
Konuyu Başlatan Lavin
Basarilar ayca

Basarilar ayca
Forum: Duyurular 24.01.2009, 06:32
Cevaplar: 27
Görüntüleme: 6.126
Konuyu Başlatan Lavin
Iyi ki varsiniz tesekkurler.

Iyi ki varsiniz tesekkurler.
Forum: Aleviweb Konukları 16.01.2009, 14:12
Cevaplar: 26
Görüntüleme: 5.970
Konuyu Başlatan Lavin
Merhaba Dilek Ben ne okudugunu merak ettim. ...

Merhaba Dilek

Ben ne okudugunu merak ettim.

Sevgiler
Forum: Alevilik Genel 14.01.2009, 21:24
Cevaplar: 944
Görüntüleme: 99.092
Konuyu Başlatan Lavin
Bence anlasabildikten sonra kimin hangi dinden...

Bence anlasabildikten sonra kimin hangi dinden oldugunun bi önemli fazla yok.
Forum: Resimler 13.01.2009, 02:26
Cevaplar: 2
Görüntüleme: 828
Konuyu Başlatan Lavin
Bence yasli bir at

Bence yasli bir at
Forum: Açık Meydan 13.01.2009, 01:22
Cevaplar: 7
Görüntüleme: 1.111
Konuyu Başlatan Lavin
:))) receteyle mi satilacak

:)))
receteyle mi satilacak
Forum: Resimler 11.01.2009, 23:48
Cevaplar: 4
Görüntüleme: 1.015
Konuyu Başlatan Lavin
ben de almanya bölumune bayildim:)

ben de almanya bölumune bayildim:)
Forum: Duyurular 08.01.2009, 20:13
Cevaplar: 41
Görüntüleme: 5.675
Konuyu Başlatan Lavin
Dogum gunun kutlu olsun Serhan'cim

Dogum gunun kutlu olsun Serhan'cim
Forum: Resimler 04.01.2009, 20:41
Cevaplar: 12
Görüntüleme: 1.748
Konuyu Başlatan Lavin
cehenneme gitmek icin cennetten gecmek gerekiyo...

cehenneme gitmek icin cennetten gecmek gerekiyo yani..
Forum: Mizah, Komiklikler, Eğlence 29.12.2008, 14:19
Cevaplar: 4
Görüntüleme: 866
Konuyu Başlatan Lavin
komikmis

komikmis
Toplam 56 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor

 
Hizli Erisim

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:22.


Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Yazılan yazılar ve yayınlanan resimlerin tüm hakları yazan kişiye aittir. Site hakları Aleviweb.com adına saklıdır.

Yandex.Metrica